Monday, October 10, 2011

My weekend

せんしゅうのもくようびにわたしのおねえさんがNYへかんこくからきました。せんしゅうのどようびに5th avenueへあるいていきました。かいものをしました。せんしゅうのにちようびにはどこへもいきませんでした。おねえさんとうちでにくをたべました。それから、テレビをみました。ひとりでしゅくだいをしました。

Last Thursday, My sister came to NY from Korea. Last Saturday, we went to 5th avenue by walking. We did some shopping. Last Sunday, we didn't go anywhere. I ate meat with my sister at home. Then, we watched TV. I did my homework by myself. 

4 comments:

  1. 楽しそうですね!にく=韓国風焼肉ですか? -すぎもと

    ReplyDelete
  2. はい。そうです。おいしです。

    ReplyDelete
  3. My sister came too. but my sister was too busy studying....

    ReplyDelete
  4. 焼肉いいですね!おいしそうです。
    Did your sister go back to Korea already? I hope my family can visit me from Japan too!

    ReplyDelete